mandag 11. mai 2009

Trening!

Innsatsen på trening er varierende. Dette må vi gjøre noe med. Vi må legge vekk fjas og tull når vi kommer på feltet og klare og beholde fokus i en og en halv time. Det er et krav. Dette MÅ bli bedre. Oppmøte må også bli bedre! Det skal gis beskjed om forfall. Enten på blog eller mld til meg. Bra innsats på den utholdenhetstreningen, det er bra.

Minner om trening onsdag 1600. Ferdig skiftet 15.50!

Onsdagens trening er svært viktig, da vi skal forberede oss til kamp.

Vel møtt!

Coach

15 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kan ikke komme på trening onsdag fordi jeg har matteundervisnig. hilsen KM

Anonym sa...

jeg kan ikke komme på trening på onsdag skal spille kamp med 95.
Fredrik95

Anonym sa...

Det kan hende jeg kommer litt sent på onsdag siden jeg skal til ortoped før trening.

Anonym sa...

hilsen ola*

Anonym sa...

Jeg kommer ikke på trening i dag, for jeg er syk.

hilsen Christian August

Anonym sa...

Jeg må stå over treningen idag pga en strekk under kampen igår, Joachim

Anonym sa...

Hei!!
Kan hende at jeg kommer litt sent på treningen i dag(fredag) skal til frisøren.

Hilsen Jørgen

Mikkel sa...

Hei. Jeg kommer ikke på trening i dag pga. sykdom.

Mvh Mikkel

Anonym sa...

Jeg kommer ikke på trening idag, er støl og stiv etter flere andre kamper og mye trening, klarte også å skrape meg opp langs hele høyre benet.
Fredrik95

Anonym sa...

Jeg kan ikke komme på trening i dag fordi jeg skal til Trondheim på RbK-Molde kamp!! Hilsen KM

Anonym sa...

jeg kan ikke komme på trening mandag 18. mai fordi jeg er syk.

Herman

Anonym sa...

Jeg kommer ikke idag,
pgr av bandy trening...

Sletta...

Anonym sa...

hei! jeg kommer ikke på trening idag fordi jeg skal øve til tentamen!
hilsen christian august

Anonym sa...

Jeg kan ikke komme på trening på onsdag, fredag eller kampen skal til hytta
Fredrik95

Anonym sa...

Georg kan ikke komme på trening fredag 22. mai da vi er på hytta.
Marianne