torsdag 18. september 2008

Hei Gutter!

Tusen Takk for en hyggelig overraskelse ved at jeg mottok en gave i forbindelse med min bursdag i går. Det var veldig hyggelig at dere sang for meg . Takk !

Kjære gutter !

Den glede, vilje og humør dere møter på kamp med er helt unik. Dere kommer med den innstilling at dere skal vinne. Glemt er forrige kamp som ble tap, helt utrolig ! Det er mange som hadde gitt opp i en slik situasjon, men det gjør ikke dere. Dette forteller hvor gode og energiske gutter dere er.
Lysten på fotball er STOR. Jeg ser at alle koser seg på fotball banen.

Husk gutter - Det er i motbakke alt er tungt. Snart er dere på toppen! Det at dere ikke har gitt opp, vil betale seg til slutt, ved at dere snart kommer til å vinne fotball kamper, (Det er jeg 110% sikker på).

Husk gutter - Det er dere som er Ullern G94-2. Dere skal være STOLT av det. Det å være sammen med dere på banen i trening og kamp gir meg utrolig mye energi, fordi dere gir alt når jeg ber om det.

Dere er gode med å være positve mot hverandre. Dere opptrer som et lag. Her finnes det ingen "primadonnaer" som skal ha særbehandling.

Dere ga meg en fin gave i går ved å prestere årsbeste på kampen mot VIF. De fleste av dere spilte med oppbrettete armer på trøya (Her var det gutter som ville "blø" for drakta).

Treningene med dere er også veldig gode. Alltid godt humør, mange morsomme kommentarer. Det er slike gutter en trener ønsker seg..

Med vennlig hilsen

Roger
Ass. Trener

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gard kan ikke komme på trening fordi han er syk.

Anonym sa...

Den er grei. God bedring.
Arslan