fredag 16. mai 2008

Neste ukes fotball

Trening mandag kl 17 - 18.30
Ettersom det er mattetentamen onsdag er ikke treningen obligatorisk men oppfordrer så mange som mulig til å komme. De som velger lesing gir beskjed her.

Trening torsdag kl 17.30 - 19.00. Oppmøteplikt.

Kamp fredag 23.5 på Nadderud. Oppmøte kl 16.45 på Ullernbanen. Sjåfører:
Marcus, Herman, Nils Herman og Vigdis. Passer ikke kjøring finner dere ersatter.

Det er viktig at de som har gitt beskjed at de stiller kommer til kampen. Begge -94 lag har kamp denne kvelden så det er ikke mange spillere tilgjengelige.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kommer ikke på trening mandag fordi jeg skal på bursdag til fetteren min. Gard

Anonym sa...

jeg kan ikke komme på trening fordi jeg må øve til Matte tentamen

Herman.

Anonym sa...

Jeg kan ikke komme på treningen på torsdag fordi jeg har skade i kneet og i albuen.

Marcus

Anonym sa...

jeg kan ikke komme på trening idag (torsdag) jeg har slatters og sparer knærne til kampen i morgen



Ola.

Anonym sa...

Jeg ble 14 år i dag!
Beklager at det ikke ble noen trening - kun Indiana Jones!
Yosef