onsdag 25. mai 2011

Seriekamp fredag

Seriekamp Fredag 27 mai : Høvik – Ullern
 

Oppmøte for alle kl.18:30 – Coop Prix. Vi sykler/moped ned til Frem banen (Nordraaksvei 67, STABEKK). Bilkjøring avtales på egenhånd.
 
Husk grussko !!!

Følgende spillere er tatt ut:
Erik, Patrick, Joachim, Mikkel, Nicolai MS, Chr. August, KM, Henrik, Viljam, Ole, Georg, Ola, Sebbi, Erik AK, Fredrik F, William, Nico P, Fredrik Sletta. 
(har tatt ut en stor tropp – pga noen spillere sliter med forkjølelse – samt Ola er tatt ut som res. keeper).

Er det noen som ikke kan spille, så MÅ det gis beskjed til Roger

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har ikke grussko, noen som har et ekstra par i størrelse 44?
Fjeldsæter

Anonym sa...

hei!
Kan ikke spille kampen i morgen(fredag) mot Høvik. er forkjølet og fortsatt vondt i ankelen og kneet mitt. har mere lyst til å bli med til Danmark, så derfor står jeg over denne kampen...
Hilsen Erik B.

Roger sa...

ok - Erik ! Håper du er klar for kampen på mandag. God bedring !

Anonym sa...

Har fortsatt vondt i benet og er litt usikker angående kampen i morgen. Jeg skal selfølgelig prøve, men det vil kanskje ikke være optimalt. Nico M-S

Roger sa...

Hei Nico MS - Hvis du ikke er bedre, så er det bedre hvis du hviler i mrg. så er du klar til kampen vi har på mandag på Ullernbanen.

Anonym sa...

Hei. Har vært forskjølet siden onsdag og vil heller satse på å bli frisk til neste uke enn å bli verre i morgen, så jeg kan ikke spille kampen i morgen. Mvh Ole