søndag 22. november 2009

Ullern-Ready 1-5

Til tross for tap så var det en bra gjennomkjøring av laget. Spesielt 1 omgang var veldig bra.
Det viktigste i denne kampen var og få sett alle spille. Og se folk i forskjellige posisjoner
Hyggelig at Thomas og Mads deltok idag,håper alle som var med på kampen idag blir med og trener regelmessig fremover så vi får en god stamme i laget.

Da er neste trening på Mandag med Roger inne. Og tirsdagsøkta utgår. Neste trening med meg er fredag 15.30.!!

Coach

13 kommentarer:

ola sa...

jeg kan ikke komme på trening i morgen (mandag). Jeg har bandy kamp

Anonym sa...

Jeg skal på Bandy

Herman

Anonym sa...

Halla Roger!
super trening.:)
kan vi please starte treningen kl 17,30 så får vi mere treninig.:)
hilsen KM og gutta

Anonym sa...

Takk for det KM. Vi kan sikkert starte kl.17:30 eller 17:45. Men da må vi ta kontakt med skolen. Jeg tror vi kun betaler for 1 time.
Mvh. Roger

Anonym sa...

Halla Roger!
kan vi please spille litt mere fotball?
hilsen Gutta

Anonym sa...

Det skal vi gjøre. Det blir mere tid for fotball hvis vi bruker minimalt med tid for å komme i gang med øvelsene når vi skal. Roger

Anonym sa...

Er i Barcelona, så kommer ikke på trening på fredag
Viljam

ola sa...

kommer ikke på trening fredag skal spille bandy.

Anonym sa...

Patrick kan ikke komme på trening i dag. Syk pga vaksine.
Roger

Anonym sa...

Henrik og jørgen kommer ikke på trening i dag pga Varg Veum innspilling. Sen beskjed, men fikk vite det nå

Jørgen sa...

ikke sikkert jeg rekker trening mandag, men kan eventuelt komme 15 min for seint.

Anonym sa...

Til Jørgen - Den er grei.Kom hvis du har mulighet. Mvh.Roger

henrik sa...

jeg rekker kansje ikke treningen på mandag, men kan komme 15 min for sent.