søndag 26. april 2009

Trening, flytting av kamp og litt info.

Hei Gutter. Vi kjører trening i morgen mandag som planlagt. 16.00 på ullernbanen.
Vi er nødt til å bli flinkere til å komme tidsnok sånn at vi kan starte trening klokken 16.00 og ikke 16.15. Vi SKAL være ferdig skiftet og klare til 16.00 .

Informerer samtidig om en endring av kampdato:

Følgende kamp er flyttet.
Gutter 15 år 2.div avd2
Ullern-Frigg
fra07.05.2009
17.00
Ullern kunstgress
til:
06.05.2009
20.15
Ullern grus.

Håper dere har brukt helgen godt og er klar for en ny fotballuke.

Vell møtt.



Coach

5 kommentarer:

Anonym sa...

PGA matteundervisning kommer jeg litt for sent til treningen. KM

Anonym sa...

Nicolai kommer ikke - han skal løpe 3000 meter test iforb. med bandyen. mvh Jorunn

Anonym sa...

hei alle sammen! detter er chrisian august som bare ville si ifra at jeg ikke kommer på trening!

Anonym sa...

Jeg kan ikke komme på trening i dag fordi jeg er syk.

Herman

Anonym sa...

Jeg kan ikke komme på kampen på torsdag, skal til hytta
Fredrik95